Google shopping Ads: τι είναι και πώς μπορείτε να τα χρησιμοπιήσετε

Google Shopping Ads: Τι είναι & πώς να τις χρησιμοποιήσετε για αύξηση πωλήσεων

Έχουμε μιλήσει σε παλαιότερα άρθρα μας για τη σημασία της διαφήμισης και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Έχουμε αναφερθεί σε Google Ads ή Facebook Ads και σε έμμεσους τρόπους διαφήμισης, όπως τα advertorials. Σήμερα, θα μιλήσουμε για ένα ακόμα σκέλος του digital marketing. Συγκεκριμένα θα αναλύσουμε τα Google Shopping Ads και πώς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε.

Οι πιο διαδεδομένες διαφημίσεις στη Google είναι τα γνωστά σε όλους Search Ads καθώς και τα Display ads. Οι διαφημίσεις Shopping δεν είναι ιδιαίτερα γνωστές και δε χρησιμοποιούνται ευρέως , αλλά έχουν τη δυνατότητα να αποφέρουν πωλήσεις στο e-shop σας.

Πράγμα που σημαίνει ότι οι ευκαιρίες εδώ είναι πολλές.

Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε πώς μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις Google Shopping Ads, για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα κέρδη στο e-shop σας. Επιπλέον, θα δούμε πώς ακριβώς λειτουργούν και πώς μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητές τους όταν τις χρησιμοποιείτε.

Τι είναι οι διαφημίσεις Google Shopping Ads;

Σίγουρα, έχετε δει κάποια στιγμή Google Shopping Ads. Εμφανίζονται συχνά, όταν η αναζήτηση στη Google έχει να κάνει με ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Αν, για παράδειγμα, ο χρήστης αναζητήσει τον όρο «παπούτσια adidas», τότε στο πάνω μέρος της οθόνης, πριν τα οργανικά αποτελέσματα, θα εμφανιστούν οι καταχωρίσεις προϊόντων από διάφορα e-shops.

Εδώ να τονίσω ότι μπορεί άλλα e-shops να ακολουθούν πιστά όλα τα SEO tips, πετυχαίνοντας υψηλές θέσεις στις κατατάξεις αποτελεσμάτων, αλλά οι Shopping Ads είναι εν τέλει αυτές που θα εμφανίζονται πρώτα στην οθόνη του χρήστη.

Κάθε διαφήμιση θα έχει φωτογραφία των παπουτσιών, την τιμή τους και το κατάστημα, όπου μπορείτε να τα αγοράσετε.

Επειδή αυτές οι διαφημίσεις προϊόντων εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, είναι λογικό να τραβούν τα βλέμματα (και τα κλικ).

Ειδικά όταν μιλάμε για e-shops, τα shopping ads μπορούν να λειτουργήσουν πολύ καλύτερα από τους άλλους τύπους διαφημίσεων.

Google Shopping Διαφήμιση
Διαφημίσεις Google Shopping

Πώς να αξιοποιήσετε κατάλληλα τα Google Shopping Ads

Όπως οι Search διαφημίσεις βασίζονται στο κείμενο για να τραβήξουν την προσοχή του χρήστη, έτσι και οι διαφημίσεις Shopping βασίζονται στα στοιχεία του προϊόντος. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανιστούν τόσο στα αποτελέσματα αναζήτησης, όσο και στο tab “Shopping” της Google.

πώς φαίνονται τα google shopping ads

Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των διαφημίσεων είναι ότι ο χρήστης βλέπει αμέσως τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και μπορεί να συγκρίνει γρήγορα της επιλογές που έχει.

Πρέπει επομένως να δώσετε σημασία σε πράγματα τα οποία θα κάνουν τα δικά σας προϊόντα να ξεχωρίσουν από τα υπόλοιπα, εκμεταλλευόμενοι όλες τις δυνατότητες που σας δίνουν οι διαφημίσεις αυτές.

Δώστε βάση στην εικόνα και στον τίτλο των προϊόντων

Η εικόνα και ο τίτλος είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ο χρήστης, που κάνει μια αναζήτηση στη Google σχετικά με ένα προϊόν.

Πρέπει επομένως να έχετε εικόνες σε σωστά μεγέθη και σε καλή ανάλυση για να λαμβάνει τη σωστή πληροφορία όποιος ενδιαφέρεται για το προϊόν σας.

Βελτιώστε την περιγραφή του προϊόντος

Σε κάθε διαφήμιση, το κείμενο είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία. Είναι βασικό να περιγράφετε με ακρίβεια τι προσφέρετε δίνοντας βάση στα κυριότερα χαρακτηριστικά του.

Μελετήστε προσεκτικά τις υπόλοιπες διαφημίσεις που εμφανίζονται για το ίδιο προϊόν και δείτε αν κάποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος δεν αναφέρεται (π.χ. ότι είναι γνήσιο). Εφόσον αυτό το χαρακτηριστικό είναι ελκυστικό για το χρήστη, τότε η αναφορά του στην περιγραφή μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά.

Δεν έχει σημασία αν το προϊόν είναι ίδιο με των ανταγωνιστών. Αν παρέχετε περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό, τότε θα σας δείξει περισσότερη εμπιστοσύνη και ο πελάτης.

Αναφέρετε κάθε προσφορά σας

Οτιδήποτε σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας πρέπει να ειπωθεί. Για παράδειγμα, ότι προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά ή πολυετή εγγύηση.

Οι εκπτώσεις επίσης είναι σημαντικό να αναφέρονται, ειδικά όταν μιλάμε για μια διαφήμιση στην οποία τα προϊόντα σας θα βγαίνουν δίπλα – δίπλα από ανταγωνιστές. Ποιο είναι πιο πιθανό να κινήσει το ενδιαφέρον;

Διαμορφώστε κατάλληλα τη σελίδα των προϊόντων

Οι επισκέπτες που μπαίνουν στη σελίδα σας από τις διαφημίσεις αυτές, κατευθύνονται απευθείας στη σελίδα με το προϊόν. Πρέπει επομένως οι σελίδες σας να λειτουργούν στην εντέλεια, με βάση τις αρχές του CRO και του σωστού design.

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο χρήστης να επισκεφτεί μόνο αυτή τη σελίδα στο site σας. Επομένως θα πρέπει να τον “πείσετε” να αγοράσει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα – σε τόσο χρόνο όσο θα διαρκέσει η παραμονή του στη σελίδα του προϊόντος.

Πώς να φτιάξετε Google Shopping Ads

Ας δούμε βήμα βημα όλη τη διαδικασία, για να στήσετε κι εσείς Google Shopping Ads.

  • Δημιουργήστε λογαριασμό στο Google Merchant Center. Εκεί θα δώσετε πληροφορίες στη Google για τις κατηγορίες των προϊόντων σας.
  • Συμπληρώστε στο Shopping Feed όλες τις πληροφορίες που σας ζητούνται σχετικά με τα προϊόντα σας.
  • Συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Google Ads με το Google Merchant Center. Αυτό θα το κάνετε πατώντας Settings> Ads> Link Account.
  • Μετά από αυτές τις κινήσεις μπορείτε να ξεκινήσετε να φτιάχνετε την καμπάνια σας. Μπορείτε να το κάνετε είτε μέσω του Google Merchant Center είτε μέσω του Google AdWords. Πατήστε +Campaign> Shopping.
  • Συμπληρώστε όλες τις πληροφορίες που θέλετε για την καμπάνια σας, όπως το όνομα και τη χώρα. Μεγάλη σημασία έχει να δώσετε προσοχή και στις επιλογές bidding, δηλαδή στα χρήματα που θέλετε να επενδύσετε.
  • Οι Google Shopping Ads δεν σας επιτρέπουν να διαλέξετε keywords, όταν φτιάχνετε την καμπάνια σας. Αυτό συμβαίνει επειδή η Google εμφανίζει την εκάστοτε διαφήμιση με βάση τις κατηγορίες των προϊόντων που έχετε συμπληρώσει στο Shopping Feed. Μπορείτε, όμως, να προσθέσετε αρνητικά keywords, ώστε τα προϊόντα σας να μην εμφανίζονται σε αυτές τις αναζητήσεις. Πρόκειται κυρίως για λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν συγκεκριμένη πρόθεση αγοράς από τον χρήστη.
  • Αν έχετε πολλαπλές καμπάνιες που προωθούν το ίδιο προϊόν, τότε μπορείτε στα Advanced Shopping Settings να επιλέξετε την προτεραιότητα που θέλετε να δώσετε σε κάθε καμπάνια (Campaign Priority). Έτσι, μπορείτε σε συγκεκριμένη υποκατηγορία προϊόντων να επενδύσετε περισσότερα χρήματα και συνεπώς να κερδίσετε μεγαλύτερη έκθεση στους χρήστες.

Στο δια ταύτα

Αν έχετε e-shop, τότε πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάστε τις Google Shopping Ads. Υπάρχει μεγάλη δυναμική εδώ, όμως ακόμα ο ανταγωνισμός δεν είναι τεράστιος.

Σε μια εποχή, όπου οι ψηφιακές αγορές αυξάνονται συνεχώς, αλλά ο κόσμος αναζητά τις καλύτερες τιμές, είναι σημαντικό να αναδείξετε τις προσφορές σας με τον καλύτερο τρόπο. Ο τρόπος αυτός σχετίζεται με το σημείο που φαίνονται καλύτερα οι διαφημίσεις και προσεγγίζονται από χρήστες με ξεκάθαρη πρόθεση να αγοράσουν.

Σαφώς, το να στηθεί μια επιτυχημένη καμπάνια δεν είναι τόσο απλό και χρειάζεται εμπειρία και διάθεση πειραματισμού με διάφορες εξελιγμένες τακτικές.

Χρειάζεστε συμβουλή για το πώς ακριβώς να στήσετε την καμπάνια σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Επικοινωνήστε μαζί μας. Η ομάδα της digital challenge_ αντιμετωπίζει τις ψηφιακές προκλήσεις για σας!

Κοινοποιήστε το:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top